نکات مهم در زمان خرید انواع کیف مردانه

اولین کیف های دستی در قرن ۱۶ میلادی پدید آمدند. در آن زمان کیف مردانه و زنانه وجود نداشت و همه از کیف به عنوان وسیله ای برای حمل وسایل و اشیا استفاده می کردند. در قرن ۱۷ میلادی کیف دستی با جیب های متعدد پدید آمد. از آن زمان تا به حال خرید کیف امری ضروری بوده و همه مردان بنا بر سلیقه و نیازشان از این اکسسوری مهم استفاده می کنند. در این مقاله به تمامی سوال های شما در رابطه با خرید و انتخاب کیف مردانه مناسب، پاسخ داده ایم. می توانید از آن به عنوان «راهنمای خرید کیف مردانه» استفاده کنید.

چگونه کیف مردانه مناسب بخریم؟

در دنیای پیشرفته مد و فشن، دیگر مرزبندی های جنسیتی که قبلا برای اکسسوری ها وجود داشت را نمی بینیم و خیلی از پوشاک به جز مواردی که مختص به زنان یا مردان هستند، بین این دو گروه به صورت مشترک استفاده می شوند.

پس همان طور که خرید کیف زنانه شیک می تواند کار سختی باشد، انتخاب کیف مردانه زیبا و مناسب هم کار آسانی نیست؛ دلیلش هم این است که وقتی تعداد گزینه ها بیشتر باشد، طبیعتاً انتخاب از میان آن ها سخت تر می شود.

نکات مهم در خرید کیف مردانه

اگرچه انتخاب کیف از میان انواع گوناگونی که در بازار وجود دارند، کار سختی است؛ اما نکات ریزی وجود دارد که می توانید با آگاهی از آن ها کیف مناسب خود را خریداری کنید. در ادامه نکات مهم و کاربردی بیان می شوند که بتوانید به عنوان راهنمای خرید کیف مردانه از آن ها در انتخاب کیف مورد نظر خود استفاده کنید.

به استایل شخصی، رنگ و الگوی مورد علاقه خود پایبند بمانید

 اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کیف مردانه ای که می خرید، متناسب با سلیقه و استایل شما باشد. اگر استایلتان اسپرت است، به کیف اسپرتی نیاز دارید و اگر استایلتان رسمی است، به کیف رسمی تری نیاز خواهید داشت. سعی کنید در زمان خرید کیف مردانه، در ذهنتان آن را با لباس هایی که می خواهید بپوشید ست کرده و بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که رنگ های خنثی مانند مشکی، سرمه ای، ذغالی، زیتونی و قهوه ای و جنس های پنبه ای، پشمی و چرم؛ همیشه بهترین انتخاب برای خرید کیف اند، زیرا با هر رنگ و استایلی هماهنگ شده و می توان از آن ها در هر مجلس و هر فصلی استفاده کرد.

کیف قرار است برای شما چه کاربردی داشته باشد؟

دومین نکته ای که به عنوان راهنمای خرید کیف باید به آن توجه کنید، هدفی است که از خرید کیف مردانه دارید. اگر می خواهید از کیف برای ضیافت ها و مجالس رسمی یا جلسه ای مهم برای بستن یک قرارداد استفاده کنید؛ باید از کیفی شیک، مستحکم، با رنگ های خنثی و ترجیحا چرمی استفاده کنید، زیرا این موارد تاثیر زیادی در رسمی شدن استایلتان می گذارند.اگر به دنبال کیف های دوشی هستید، بهتر از راهنمای خرید کیف دوشی را مطالعه کنید.

اگر کیف را برای کوهنوردی، ورزش، باشگاه یا مسافرت کوتاه مدت می خواهید، پس باید کوله پشتی یا ساک های ورزشی را در اولویت انتخاب هایتان قرار دهید، زیرا حمل این نوع از کیف ها آسان تر بوده و وسایل زیادی را می توان در آن ها جای داد. علاوه بر این کیف های ورزشی از استحکام و دوام بالاتری برخوردارند.

هم چنین اگر شخصی هستید که زیاد با دستانتان کار می کنید (با تلفن صحبت می کنید، تایپ می کنید، از لپ تاپ استفاده می کنید یا چای و قهوه می نوشید) بهتر است که از خرید کیف های مردانه ای مانند سامسونت و کیف های دستی خودداری کنید. به جای آن، خرید کیفی با بندهای بلند یا کوله پشتی ها می تواند گزینه مناسبی باشد، زیرا کمتر میان دست و پای شما قرار می گیرد تا موجب کلافگی تان شود!

سراغ کیف هایی که برای زنان مناسب هستند نروید

درست است که امروزه تفکیک جنسیتی برای اکسسوری مانند کیف ها وجود ندارد، اما باز هم تفاوت های کوچکی در میان کیف مردانه و زنانه می توان یافت که باید با توجه به آن ها، کیف متناسب با هر گروه را خریداری کرد.

مثلا کیف های فولیو یا توت، کیف هایی هستند که معمولا در دنیای مد و فشن مورد استفاده زنان قرار می گیرند. با این حال برندهای تولیدکننده پوشاک با تغییراتی در این مدل کیف ها، استفاده از آن ها را برای مردان نیز سهل و امکان پذیر کرده است.

مثلا کیف های فولیو که درون شان حالت پوشه پوشه دارد یا کیف های توت که معمولا سایز کوچکی دارند را در ابعادی بزرگ تر و حجیم تر تولید کرده اند تا مورداستفاده آقایان نیز قرار بگیرند (برای مثال کیف های فولیو در سایز A4می توانند گزینه مناسبی برای آقایان باشند).

به بندهای کیف توجه کنید

کیف هایی که در کنار دسته های مخصوص خود دارای بند هستند، برای برخی از امور و مجالس مناسب به نظر نمی رسند. مثلا کوله های پشتی یا کیف های مسنجر با تیپ های اسپرت و برای مجالس غیررسمی استفاده می شوند، زیرا حالتی افتاده و شلوغ دارند و حتی ممکن است که اتو و نظم لباس شما را برهم بزنند.

اگر کیف هایی بخرید که هم دارای دسته های مخصوص و هم بندهای بلند باشند؛ زیرا می توانید از آن ها در مجالس رسمی و جلسات کاری نیز استفاده کنید. جالب است بدانید که با جدا کردن بندها از کیف، می توانید به راحتی آن را تبدیل به نوعی کیف سامسونت کنید. به غیر از آن اگر زمان طولانی از کیف های بنددار یا کوله های پشتی استفاده کرده اید، بهتر است که آن ها را حذف کرده و از کیف های دستگیره ای استفاده کنید، زیرا استفاده از کیف های بندی در طولانی مدت موجب افتادگی شانه و آسیب به ستون فقرات می شوند.

وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا 233902#019 ابعاد 30x40x12 cm جنس PVC Free وزن 0.40 kilos حجم 13.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی مناسب برای بزرگسال...
25,500,000
ریال
/5
وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا 233953#019 کالکشن RAINBOW ابعاد 32x44x18 cm cm جنس PVC Free وزن 0.56 kilos حجم 21.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی...
35,500,000
ریال
/5
وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا234440#025 کالکشن VIOLET ابعاد 32x44x18 cm cm جنس PVC Free وزن 0.56 kilos حجم 21.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی مناسب...
35,500,000
ریال
/5
وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا234940#001 کالکشن TRAINING ابعاد 32x44x18 cm cm جنس PVC Free وزن 0.56 kilos حجم 21.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی مناسب...
35,500,000
ریال
/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *