چطور کیف دوشی مناسب خود را پیدا کنیم؟

کیف رودوشی یکی از تاثیرگذارترین اکسسوری‌ها در استایل هر شخصی است و می‌تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند. انتخاب کیف رودوشی مناسب نیازمند رعایت اصولی است که ما در این مطلب از مجله آنلاین باران به آن پرداخته‌ایم.

برای پاسخ به این سوال که کیف رودوشی مناسب استایل شما کدام است و چگونه باید آن را انتخاب کنید؟ با ما همراه باشید چرا که در ادامه به طور مفصل در مورد آن صحبت کرده‌ایم.

راهنمای انتخاب کیف رودوشی مناسب

برای اینکه یک استایل مناسب و جذاب داشته باشید باید در انتخاب آیتم‌های اصلی آن دقت کنید. کیف از جمله اکسسوری‌هایی است که از زمان‌های گذشته تا به امروز خانم‌ها از انواع مختلف آن استفاده کرده‌اند.

اهمیت کیف در گذشته صرفا برای حمل وسایل و لوازم شخصی بود و تاثیر زیادی در استایل و جذابیت نداشت. اما امروزه با پیشرفت صنعت مد کیف به یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های هر استایلی تبدیل شده است. همین امر نیز باعث شده تا برند‌های مختلف اقدام به طراحی و تولید مدل‌های متنوعی از این اکسسوری کنند.

از آنجایی که گزینه‌های زیادی برای انتخاب کیف رودوشی مناسب وجود دارد، شما باید کمی با نحوه ست کردن انواع کیف‌ها با استایل خود آشنا باشید. در ادامه نکاتی را برای انتخاب کیف رودوشی مناسب با شما همراهان عزیز به اشتراک می‌گذاریم.

چه رنگی برای کیف رودوشی مناسب است؟

برای انتخاب رنگ کیف خود باید به استایل‌تان توجه کنید. اگر از رنگ‌های خنثی استفاده می‌کنید، یک کیف با رنگ نود یک استایل امروزی برای شما ایجاد می‌کند.

اگر زیاد اهل خرید کیف نیستید بهتر است کیف‌هایی با رنگ، سفید، مشکی و کرمی در کمد خود داشته باشید تا به راحتی با اکثر لباس‌هایتان ست شود. دیگر نکاتی که باید در هنگام انتخاب رنگ کیف دقت کنید، عبارتند از:

۱) یکی از راه‌های داشتن یک استایل خاص، ست کردن کیف و کفش است. برای انتخاب کیف رودوشی خود سعی کنید که کیفی را انتخاب کنید که در یک طیف رنگی یکسان با کفش‌تان باشد. همینطور می‌توانید از رنگ‌های متضاد مثل سیاه و سفید استفاده کنید.

۲) استفاده از کیف‌های کمری، رودوشی و اسپرت در استایل‌های ورزشی، نقش زیادی در بهتر نشان دادن استایل شما خواهند داشت.

۳) اگر همیشه استایل تک رنگی دارید، می‌توانید کیف رودوشی به رنگ جیغ انتخاب کنید. در این نوع ست کردن‌ها کیف در مرکز توجه قرار می‌گیرد. در غیر این صورت رنگ جیغ شاید زیاد با استایل شما جذاب به نظر نرسد.

۴) خانم‌های قد بلند بهتر است کیف با رنگ روشن و خانم‌های توپر کیف‌های رنگ تیره با خطوط باریک استفاده کنند.

۵) یک انتخاب عالی برای خانم‌های میانسال استفاده از کیف‌های رودوشی با رنگ نسبتا تیره یا خنثی است.

چه مدل کیف رودوشی را انتخاب کنیم؟

اگر دوست دارید‌ یک استایل بی‌نقص داشته باشید باید حتی در انتخاب مدل کیف نیز برخی نکات را رعایت کنید. نکات مهمی که باید برای داشتن کیف رودوشی مناسب در نظر بگیرید، عبارتند از:

  • فرم بدن
  • استایل و سبک پوشش
  • متریال

فرم بدن

شاید فکر کنید فرم بدن و اندام شما تاثیر چندانی در انتخاب کیف ندارد، اما اشتباه می‌کنید. کیف‌ها می‌توانند شما را چاق‌تر یا لاغر‌تر نشان دهند. حتی کیف‌ در بلندقد دیدن شدن یا کوتاه قد دیدن شما نیز تاثیر زیادی دارد. پس انتخاب کیف مناسب فرم بدن بسیار حائز اهمیت است.

کیف‌های بزرگ برای افرادی با اندام بسیار لاغر یا بسیار چاق مناسب نیستند، زیرا باعث می‌شوند شما لاغرتر یا چاق‌تر از آن‌چه هستید دیده شوید. اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید بلندتر دیده شوید، باید از کیف‌های کوچک با بند‌های بلند استفاده کنید.

کاربرد

سبک کیف رودوشی شما باید با توجه به کاربرد آن انتخاب شود. برای مثال استفاده از یک کیف سبک مجلسی برای استفاده روزانه مناسب نیست. همینطور سبک کیف باید با سبک پوشش شما هماهنگ باشد. مثلا کیف‌های چرم، جیر، مکرومه بافت، کیف توری، کیف کنفی و کوله پشتی طرح سنتی با شکل‌های ریش ریش و خاص برای استایل بوهو مناسب هستند.

خوشبختانه آنلاین باران امکان خرید انواع کیف رودوشی مناسب استایل شما، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را فراهم آورده است. با کلیک روی لینک زیر مدل‌های مختلف کیف رودوشی را مشاهده کنید.

نکات مهم در انتخاب کیف رودوشی مناسب

تنوع در دنیای مد و فشن زیاد است و همین باعث شده انتخاب لباس یا اکسسوری سخت ‌تر شود. در ادامه به نکات مهمی که باید در انتخاب کیف رودوشی در نظر بگیرید اشاره کرده‌ایم:

۱) حمل کیف رودوشی باید آسان باشد

اصلی‌ترین نکته برای انتخاب کیف رودوشی مناسب این است که شما بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. کیف رودوشی مخصوصا کیفی که برای استفاده روزانه است، نباید ‌شانه شما را اذیت کند و از طرفی بند‌های آن نباید در حدی شل باشند که مدام از روی ‌شانه‌تان بیفتند و شما را کلافه کند؛ بلکه باید به گونه‌ای نرم بر روی‌ شانه شما قرار گرفته و احساس سبکی و راحتی به شما دهد.

۲) کیف رودوشی برای کاربرد روزانه باید سبک باشد

انتخاب کیف‌های رودوشی سبک انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه هستند. به این موضوع فکر کنید هنگام رفت‌وآمد علاوه بر خرید‌هایی که کرده‌اید یک کیف نیز به همراه دارید. اگر این کیف سنگین باشد در طول خرید شما را بسیار آزار خواهد داد.

۳) کیف رودوشی مناسب از نظر شما زیپ‌دار است یا دکمه‌دار؟

برخی از افراد ناخودآگاه جذب کیف‌های دوشی زیپ‌دار می‌شوند، دلیل این امر هم زیبایی است که زیپ‌های طلایی و یا نقره‌ای به کیف‌ها داده و آن‌ها را از سادگی درمی‌آورند. به علاوه استفاده از کیف‌های زیپ‌دار خیلی آسان‌تر از کیف‌های دکمه‌ای است. در مقابل، برخی از افراد کیف‌های دکمه‌ای را برای استحکامشان بیشتر از کیف‌های زیپ‌دار می‌پسندند. انتخاب این موضوع به سلیقه‌ی خودتان برمی‌گردد.

۴) کیف رودوشی با سایز مناسب را انتخاب کنید.

همان‌طور که گفته شد اندازه کیف در استایل و حتی تناسب اندام شما اهمیت بسیاری دارد. اگر قد کوتاهی دارید، خرید کیف‌های بزرگ و حجیم با بند‌های کوتاه به شما پیشنهاد نمی‌شود، زیرا شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. در مقابل اگر قد بلندی دارید، خرید کیف دوشی با بند‌های بلند انتخاب مناسبی برای شما نیست، زیرا قد شما را بلندتر از چیزی که هست نشان می‌دهد.

زیبایی کیف رودوشی را در جذابیت استایل خود دست کم نگیرید!

ستفاده از کیف رودوشی برای اولین بار با توجه به سنگ نگاره‌ها و نوشته‌های پاپیروس مصر باستان، به اساطیر یونان منتسب شده است. پس از قرن‌ها، کیف تبدیل به نوعی اکسسوری ضروری برای خانم‌ها شد که برای خرید بهترین نوع آن، باید به موارد متعددی مثل: سلیقه، موقعیتی که می‌خواهند از آن استفاده کنند، رنگ کیف، حالت و اندامشان و … توجه کنند. با توجه به مدل‌های متفاوتی که هر روز در دنیای صنعت و مد وارد بازار می‌شود، فروشگاه برندمد متناسب با سلیقه شما با کیفیت‌ترین کیف‌های رودوشی مناسب محصولات اسپانیا را عرضه می‌نماید.

وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا 233902#019 ابعاد 30x40x12 cm جنس PVC Free وزن 0.40 kilos حجم 13.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی مناسب برای بزرگسال...
25,500,000
ریال
/5
وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا 233953#019 کالکشن RAINBOW ابعاد 32x44x18 cm cm جنس PVC Free وزن 0.56 kilos حجم 21.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی...
35,500,000
ریال
/5
وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا234440#025 کالکشن VIOLET ابعاد 32x44x18 cm cm جنس PVC Free وزن 0.56 kilos حجم 21.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی مناسب...
35,500,000
ریال
/5
وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا234940#001 کالکشن TRAINING ابعاد 32x44x18 cm cm جنس PVC Free وزن 0.56 kilos حجم 21.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی مناسب...
35,500,000
ریال
/5

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *