۱۰ برند برتر کیف در جهان در سال 2023

پرادا (Prada)

پرادا یکی از برندهای معروف کیف در جهان است که چندان نیازی به معرفی ندارد. این برند ایتالیایی در سال ۱۹۱۳ شروع به کار کرد و حالا دارای چندین زیرمجموعه و برند مجزا است که برخی خود به نام‌های مطرحی تبدیل شده‌اند (مانند برند میومیو). اگر به دنبال کیفی هستید که فرم جذاب و عملکرد عالی را در کنار هم داشته باشد، قطعا پرادا یکی از بهترین برندها است. در واقع این برند پلی میان مد و فشن و کارایی واقعی ایجاد کرده است تا هر کسی بتواند از آن‌ها استفاده کند.

برند ایو سن لوران (Yves Saint Lauren)

 

اگر بخواهیم در توصیف این برند تنها یک عبارت بگوییم،‌ تنها می‌توان گفت شیک پاریسی. برند ایو سن لوران یک برند فرانسوی مشهور با لوگویYSL  است که تمامی محصولات آن، از محصولات آرایشی و عطرهای فوق لوکس گرفته تا کیف و کفش‌‌های این برند شیک بودن و پاریسی بودن خود را فریاد می‌زنند. طراحی کاملا مینیمال بدون جزئیات اضافه و در عین حال کیفیت فوق‌العاده و چرم اصیل و نرم از مهم‌تری ویژگی‌های این برند است که آن را جاودانه کرده است. کیف مدل « Sac du Jour » معروف‌ترین کیف این برند به عنوان یک گزینه جادار و روزمره است و برای استفاده شب نیز کیف مدل « Envelope » از محبوب‌ترین مدل‌های سن لورن به حساب می‌رود.

لویی ویتون (Louis Vuitton)

هنگام صحبت از برندهای معروف کیف، لویی ویتون نیز یکی از آن‌هایی است که نمی‌شود فراموش کرد و لوگوی معروف آن یعنی LV را همگی بارها و بارها نه تنها در حالت عادی بلکه در دستان سلبریتی‌ها دیده‌ایم. این برند لوکس و قدیمی در سال ۱۸۵۴ تاسیس شده و البته رنج وسیعی از انواع محصولات از گرانترین برند کیف و کفش دنیا گرفته تا ساعت و اکسسوری را تولید می‌کند. اگر یک کیف لویی ویتون را از دور هم ببینید با توجه به نقش خاصی که دارد می‌توانید آن را بشناسید. طرحی که هرگز از مد نمی‌افتد و صدالبته کیفیت بسیار بالای چرم استفاده شده و البته طراحی کلاسیک و شیک و در عین حال ساده‌ی محصولات لویی ویتون همان چیزی است که اکثر افراد به دنبالش می‌گردند.

گوچی (Gucci)

برند گوچی در سال ۱۹۲۱ در فلورانس ایتالیا تاسیس شد و همواره به طراحی جسورانه و منحصر به فرد خود معروف بوده است، نکته‌ای که در طراحی کیف‌‌های گوچی نیز به کار می‌رود. ترکیب سنت با سبک معاصر و حتی آوانگارد، کاری است که گوچی خیلی خوب از پس آن برآمده و بعد از گذشت این همه سال هنوز این برند را در لیست برندهای معروف کیف نگه داشته است. یک ویژگی جذاب گوچی این است که همچنان مدل‌‌های معروف قدیمی خود را بازطراحی می‌کنند و با اضافه کردن جزئیات جدید مانند گلدوزی یا استفاده از رنگ‌های جدید چرم، یک محصول محبوب جدید می‌سازند.

شنل (Chanel)

برند شنل در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد و لوگوی متشکل از دو c در آن یک لوگوی جاودانه در تاریخ است که همواره نشانی از لاکچری و منحصر به فرد بودن خواهد بود. افرادی که به دنبال انتخاب‌‌های کلاسیک و زنانه هستند یکی از اولین انتخاب‌هایشان برند شنل است و همین هم سبب شده که این برند در لیست برندهای معروف کیف قرار بگیرد. البته که کیف‌‌های این برند حتی در این لیست هم جزو گرانقیمت‌ترین‌ها هستند،‌ اما جذابیت‌ فوق‌العاده آن‌ها هر کسی را وسوسه می‌کند و البته که خرید کیف‌های شنل نوعی سرمایه گذاری نیز محسوب می‌شود. چرم با دوخت چهارخانه‌ای و بند زنجیری شکل فلزی، امضای معروف برند شنل است که کیف‌‌هایش را معروف کرده است.

برند مارک جیکوبز (Marc Jacobs)

مارک جاکوبز یکی از کارکنان لویی ویتون بود که در سال ۱۹۸۴ برند خودش را راه اندازی کرد. طراحی‌های این برند لوکس و در عین حال مدرن هستند،‌ بنابراین اصولا کسانی که دوست دارند استایل اسپرت‌تر و مدرن‌تری داشته باشند از این لیست برندهای معروف کیف در جهان این یکی را بیش از بقیه می‌پسندند. کیف‌‌های این برند در عین زیبایی بسیار کاربردی هم هستند و در موقعیت‌های مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. یکی از معروف‌ترین این کیف‌ها، کیف مدل «snapshot» است. این کیف کوچک و مستطیلی با بند پهن دوشی به قدری معروف و محبوب شد که برندهای مختلف از آن الهام گرفتند و حتی مدل‌‌های کپی بسیاری نیز از روی آن ساخته شد.

وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا 233902#019 ابعاد 30x40x12 cm جنس PVC Free وزن 0.40 kilos حجم 13.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی مناسب برای بزرگسال...
25,500,000
ریال
/5
وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا 233953#019 کالکشن RAINBOW ابعاد 32x44x18 cm cm جنس PVC Free وزن 0.56 kilos حجم 21.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی...
35,500,000
ریال
/5
وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا234440#025 کالکشن VIOLET ابعاد 32x44x18 cm cm جنس PVC Free وزن 0.56 kilos حجم 21.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی مناسب...
35,500,000
ریال
/5
وضعیت: محصول جدید تولیدکننده  کد کالا234940#001 کالکشن TRAINING ابعاد 32x44x18 cm cm جنس PVC Free وزن 0.56 kilos حجم 21.00L سبک بلی لبه های دارای دوخت بلی دارای فضاهای مختلف بلی مناسب...
35,500,000
ریال
/5

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *